Menu
Mělník

nahoru

S čím Vám můžeme pomoci?

rozšířené vyhledávání

Hledáme kolegu/kolegyni do našeho týmu!

Výběrové řízení účetní

Muzeum vyhlašuje výběrové řízení na pozici účetní - rozpočtář/ka. Přihlášky zasílejte do 29. 9. 2023.

Výběrové řízení na pozici účetní / rozpočtář / finanční referent / statistik
Regionální muzeum Mělník, p. o., náměstí Míru 54, 276 01 Mělník vyhlašuje výběrové řízení na pozici účetní / rozpočtář / finanční referent.
Místo výkonu práce: Regionálního muzea Mělník, p. o., náměstí Míru 54, 276 01 Mělník

Charakteristika vykonávané činnosti: Vede veškeré účetnictví, zpracovává statistické výkazy a ekonomické rozbory. Je správcem rozpočtu. Zpracovává daňové přiznání, účetní uzávěrky. Provádí kontrolu nákladů, inventarizaci, eviduje dotační tituly. Hospodaří s rozpočtovými prostředky. Sleduje finanční plán a pohyb finančních prostředků. Provádění rozborů a projednávání se zřizovatelem. Orientace v hospodaření příspěvkových organizací. Znalost zákona o daních z příjmů a DPH, o veřejných zakázkách, o finanční kontrole včetně souvisejících zákonů a předpisů. Zpracovává a kontroluje vnitro organizační směrnice. Orientace v nových předpisech a jejich uplatnění v praxi.

Požadavky:
- minimálně středoškolské vzdělání s maturitou nejlépe ekonomického směru (není podmínkou)
- min. 2 roky praxe v oboru výhodou
- odbornost, pečlivost, ochota se vzdělávat, trestní bezúhonnost
- dobré komunikační schopnosti a vystupování
- dobrá znalost práce na PC – MS Excel, Word, Office, Byznys

Nabízíme:
- pracovní poměr na dobu neurčitou (se zkušební dobou 3 měsíců), pracovní úvazek 1,0
- 5 týdnů dovolené
- zaměstnanecké benefity (stravenky, vitamíny, kulturní benefity)
- 10. platová třída, odměňování dle zákona č. 262/2006 Sb. v platném znění NV č. 341/2017 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě v platném znění

Náležitosti písemné přihlášky uchazeče:
Přesné označení výběrového řízení, jméno, příjmení a titul uchazeče, datum a místo narození uchazeče, státní příslušnost uchazeče, místo trvalého pobytu uchazeče, telefonní kontakt, datum a podpis uchazeče.
Doklady nutné k přihlášce:
Profesní životopis, včetně údajů o odborných znalostech a dovednostech, výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, ověřená kopie dokladů o nejvyšším dosaženém vzdělání
Lhůta pro podání přihlášky: do 29. 9. 2023
Předpokládaný termín nástupu: Ihned


Způsob podání přihlášky:
Elektronicky na kralova@muzeum-melnik.cz, písemně či osobně na adresu: Regionální muzeum Mělník, p. o., náměstí Míru 54, 276 01 Mělník. Označení: VŘ účetní / rozpočtář / finanční referent. Kontaktní osoba: Mgr. Jitka Králová 728 620 428

Informace o zpracování osobních údajů:
Poskytnuté osobní údaje bude správce (Regionální muzeum Mělník, p. o.) zpracovávat v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (dále jen „obecné nařízení“) pro účely výběrového řízení. Právním základem pro toto zpracování je nezbytnost pro provedení opatření přijatých před uzavřením smlouvy na žádost subjektu údajů. Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv, a to i v jeho průběhu. Poskytnuté osobní údaje bude škola (správce) zpracovávat v souladu se Zákonem č. 110/2019 o ochraně osobních údajů pro účely výběrového řízení. Údaje nebudou poskytnuty třetí osobě a u správce budou uchovány po dobu nezbytnou k naplnění účelu výběrového řízení.

Datum vložení: 29. 8. 2023 10:48
Datum poslední aktualizace: 4. 9. 2023 8:04
Autor: Správce Webu

Regionální muzeum Mělník,
příspěvková organizace
nám. Míru 54, 276 01 Mělník

Tel.: 315 630 936
E-mail: pokladna@muzeum-melnik.cz

Otevřeno celoročně:
út - ne 9:00 - 12:00 a 12:30 - 17:00

Více...

Sociální sítě

Podporují nás

Mobilní aplikace

Sledujte informace z našeho webu

Přihlášení k odběru zpráv

Dostávejte informace z našeho webu prostřednictvím e-mailů